2010. november 9., kedd

144. Happy Day

Azt hiszem az első lázmentes napom megér egy rövid bejegyzést Mr. Flaming csodás találmányával az antibiotikummal együtt!
Tegnap voltam orvosnál, aki szakszerűen megállapította, hogy gennyes mandula gyulladásom van. Persze nem kérdés, csak az a baj, hogy 4 éves korom óta nincs mandulám... de azért a többi stimmel. Aztán nem sokkal utána hallottam, hogy Észtországban jelenleg valami influenza járvány tombol, aminek minden tünete rámillik. Ezek után csak azt nem értem, hogyan lehetséges az, hogy az itt lévő észtek közül egy sem beteg, csak én?????? Mindegy egy kis friss, meleg Borscs-al meg palacsintával könnyen ki tudtak engesztelni :)
A pszichológia esszém is kész van, ki is van nyomtatva, végig aludtam az éjszakát, a nap is süt, lázam sincs ez egy egész jó napnak indul, még ha a torkom, izmaim és ízületeim mindig kutyául fájnak is.
És végül, de nem utolsó sorban mindannyian adjunk hálát Mr. Flamingnek a penicilin felfedezésért és szenvedéseim véget vetéséért :)

Nincsenek megjegyzések: