2010. december 10., péntek

149. A pillanat

Van EGY a pillanat. Mikor érzed, hogy a megtaláltad a helyedet. Mikor tudod, hogy jó helyen vagy, jó időben és a megfelelő emberekkel. Határozottan emlékszem erre a pillanatra Duinóból. Első évem áprilisában jött el.
Most megint eljött egy ilyen pillanat. Hogy most már bátran mondhatom azt, hogy SZERETEM Glasgowt, még ha nem is ismerem nagyon de ami még fontosabb, hogy nem csak a helyet, hanem az embereket is MEGSZERETTEM itt.
Szerda este páran összegyűltünk vacsorára, majd jó sokat beszélgettünk és kártyáztunk. A vége felé már csak hárman maradtunk, és hogy érdekesebbé tegyük a játékot úgy döntöttünk, hogy a vesztes készít reggelit mindhármunknak. Nos, mit gondoltok, ki vesztett? Talált süllyedt...
Őszintén szólva egyeltalán nem bántam. Reggel gyorsan kisütöttem néhány palacsintát, a többiek hozták a lekvárt meg a pudingot majd pizsamában együtt neki ültünk reggelizni. És az egész csak egyszerűen JÓ volt.
Jó volt, mert kicsit olyan volt, mintha egy család lennénk. Jó volt, mert azt éreztem, hogy 2 olyan emberrel vagyok, aki miatt nem bánom, ha egy kicsit hamarabb kell felkelnem, hogy palacsintát süssek nekik. Jó volt, mert azt éreztem, hogy velük reggel is, fáradtan, morcosan, gyűrötten kíváncsiak vagyunk egymásra. Jó volt, mert hulla fáradtan is megnevettettük egymást. Jó volt, mert úgy éreztem, hogy megtaláltam a helyemet.

1 megjegyzés:

Attila Simon írta...

Nahát! Örülök, hogy így érzel!
És remélem valamikor velem is kártyázol majd!:) Szeretem a palacsintát.:P