2010. október 1., péntek

140. Egyetemista feeling...

Azt hiszem, hogy kezdem átérezni az egyetemista élet lényegét: buli szerdán, csütörtökön és pénteken :) Hogy hogy is történt?
Szerda este: Dorka teljes odaadással olvassa a világ legunalmasabb könyvét (Making of Social Policy in Britain 1830-1990) mikor is megszólal a telefon. A kedves szobatárs telefonált, hogy nagyon nagyon szépen kér, hogy menjek el vele a belvárosba az úszó- és vízilabda klub összejövetelére, mert aaaaanyira szeretne elmenni, de hát ugye egyedül nem tud... és hát mert Dorka jószívű ember hírében áll, megszánta, hazavitte és levágta...:) vagyis akarom mondani igent mondott. És mint mindannyian tudjuk, a spontán dolgok a legjobbak, így az este is jól sikerült. Időközben beszerveztem Ugnét is és így hármasban vettük a belváros felé az irányt...Volt ingyen pizza, úszók, vízilabdázók aztán csatlakoztak a hokisok és mérnökök is, szóval így egy idő után már nem is volt gyanús, hogy még soha senki sem látott az edzéseken :)... de azért nem jöttem zavarba a "Te vízilabdáztál már korábban?" kérdéstől... elmondtam élettörténetem idevágó részét :)
Csütörtök este: csütörtök este hagyományosan a nemzetközi diákszövetség összejövetelének időpontja, ahol mindig bőségesen van ingyen kaja, és mivel pénteken nincsenek óráink, semmi sem akadályozhatott meg bennünket ezen lehetőség kihasználásától. Egyébként ezt az eseményt szeretem legjobban, mert itt már elég sok embert ismerek és mivel sokuk Erasmusos diák, jóformán csak itt futok velük össze.
Péntek este: KARAOKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyugalom, nem én éneklek :)

2 megjegyzés:

Tímea írta...

"Te vízilabdáztál már korábban? kérdéstől... elmondtam élettörténetem idevágó részét :)"

Haha.. nem tarthatott sokáig. :P :D

Dorka írta...

hát jah :) hahaha nem is állítottam :) de hát tudod, nálunk szegény magyaroknál nem futja tetőre a medence fölé... a tél meg nagyon hideg ;) :P